Zrób to sama - organizer na paski :)

W związku z generalnymi porządkami jakie akurat przeprowadzam w moim pokoju przychodzi mi do głowy wiele pomysłów. Jednym z takich pomysłów jest organizer na paski. Pasków mam bardzo dużo, a zazwyczaj korzystam tylko z dwóch lub trzech, które akurat są pod ręką. Reszta leży i zbiera kurz gdzieś na dnie szuflady. Wreszcie powiedziałam temu stanowcze NIE. Jakiś czas zastanawiałam się jak to rozwiązać. Początkowo szukałam odpowiedniej deseczki. Nie znalazłam. Może to i lepiej ;) W końcu wpadł mi w ręce drewniany wieszak na ubrania. I mnie oświeciło! To było to, czego szukałam :)
Z pomocą zwykłego wieszaka zrobiłam organizer na paski. Dzięki temu część pasków zawisła obok szafy i będę częściej po nie sięgać.
Spójrzcie jak to zrobiłam:
Tak organizer wygląda jeszcze nie zawieszony.
A razem z paskami prezentuje się tak:
Jak to zrobiłam?
- w wieszak wbiłam gwoździe
- pomalowałam go farbkami akrylowymi, dzięki czemu szybko wyschnął
- gwoździe pomalowałam czarną farbką akrylową
- z tyłu wbiłam specjalnie trójkąciki dzięki którym wieszak mogę powiesić na gwoździach na ścianie
Mniej więcej tak to wygląda:

A Wy jak przechowujecie swoje paski? Macie jakieś niezawodne sposoby/miejsca?
Buziaki :)

Komentarze

  1. wow fantastyczny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzynko super pomysł. Chyba skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie pochwal się jak wyszło :D

      Usuń
    2. http://bigbrowneyes13.blogspot.co.uk/2012/05/wieszak-na-paskitorebki-i-apaszki-zrob.html a Oto mój wieszaczek Dziękuje za pomysł Rodzynko ;*

      Usuń
  3. baaajer :) nie wpadłabym na to :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł! Jak dotąd trzymałam paski w osobnej szufladzie, ale teraz chyba zrobię sobie taki wieszaczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :D Ja paski mam powieszone na drzwiach od szafki od wewnątrz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł !
    http://x3paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja paski przewieszam przez wieszak:D Jednak Twój pomysł jest lepszy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi spadały z wieszaka jak miałam przewieszone ;)

      Usuń
  8. nie dość, zę funkcjonalnie, to jeszcze estetycznie :) super sprawa!
    ja rzadko noszę paski

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł, ułatwiający życie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba sobie taki zrobię:)
    fajny blog + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł! muszę coś takiego wykombinować bo mnie moje paski już denerwują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w szafie mam specjalnie wbudowany wieszak na paski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie posty. Genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  14. kapitalne rozwiazanie !!! gratuluje pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog - obserwuję, wiele ciekawych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy